Giant steps are what we take, walking on the moon.

& så har vi midsommarafton, den ska jag spenderar med ett gäng sköna idioter ut i skogen.
Men de är nåt som inte stämmer, nej precis. Martina är långt ifrån mig och jag klarar mig snart inte..
Om tio dagar kommer jag hem till falu-stad igen för att hetsa lite på rådis och slitage innan vi drar till DRÖMMEN(HAWAII)
.
jag är i världens bästa sinnestämmning och har de bästa vännerna.
Tror nog att jag kan leva på detta ett bra jävla tag..
-
saker att se fram emot:
Träffa märta snart
Hawaii
Bon Iver
Studenten
RESA RESA RESA & RESA LITE TILL.
-
my feet hardly touch the ground, walking on the moon...
-
/ emiiiiii-lie


Kommentarer
Postat av: Sofia Agneryd

Hej hej vad rolig dina inlägg är. lär verkligen att läsa din blogg lite mer. :) Ha en rolig helg ;)

2011-06-27 @ 15:53:12
URL: http://jade.se/paketresor

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0