I got this feeling a summerday when you were gone, I crash my car into the bridge, I watched, I let it burn.

 
shit vad saker kan ändras snabbt, allt kan bli helt knas på en sekund, på ett samtal,
med en blick, med en känsla. det kan vara både positiva och negativa saker.
 
igår fick jag reda att jag måste flytta ut ur min lägenhet innan den sista november,
mina ögon brände av tårar när jag sa: "okej, ja, jag förstår. jag löser det."
men jag gjorde som jag sa och löste det, jag har pratat med kanske 10 olika
personer, har redan varit på en visning, ska på en annan imorgon, och har efter det
5 visningar kvar. det här klarar du martina, det här också. ge fan inte upp nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0